Klient pro nás není jen účetní jednotkou, ale snažíme se působit podpůrně i po lidské stránce. Za klíčovou považujeme vzájemnou důvěru.
Poskytujeme veškeré služby týkající se vedení podvojného účetnictví.
Doklady po zaúčtování digitalizujeme a klient k nim má nepřetržitý přístup přes sdílenou složku.
Neúčtujeme pouze mechanicky. U každého dokladu či transakci posuzujeme soulad s aktuální legislativou, zejména se zákonem o účetnictví a DPH.
Jsme dostupní na telefonu a rychlé reagujeme také na emaily.
Zabýváme se vším co souvisí s účetnictvím. Od převzetí dokladů, přes kontrolu správnosti, zaúčtování až po zpracování přiznání k DPH a DPPO.
Našimi klienty jsou často firmy zahraničních vlastníků s aktivitami ve více státech. Máme tak praxi s účtováním přeshraničních transakcí a jejich posuzováním z hlediska zákona o DPH.
Měsíční zpracování mezd, vedení mzdových lístů, výpočet odvodů soc. a zdrav. pojištění, včasné hlášení změn
Na základě účetnictví sestavujeme a podáváme přiznání k DPH.
V případě kontroly FU vás zastoupíme nebo když by byla účast nezbytná doprovodíme na jednání s úředníky.
Kromě toho, že bereme GDPR opravdu poctivě, dokážeme v oblasti zpracování osobních údajů také poradit.